Σάββατο 29 Ιουλίου 2023

Όσο ψηλότερα κοιτάς τόσο σε πιάνει θλίψη


Μου λεν τον πόνο, τον θυμό,
και την οργή να πνίξω,
να παραμείνω ψύχραιμος,
το βιος να εγκαταλείψω
Δεν είναι ώρα ευθυνών
μου λεν να μην μιλήσω
μ’ αφού δεν έχω ούτε νερό,
πως τη φωτιά να σβήσω;
Μου λεν μην «βάζεις» τις φωνές
δεν πρέπει να ουρλιάξεις
πρέπει τυφλά να υπακούς
στα όργανα της τάξης.
Όμως ποιος είναι αρμόδιος
την τάξη να επιβάλει;
Να είναι αυτοί της σύσκεψης
ή μήπως κάποιοι άλλοι;
Η Κολυνδρίνη; Αγοραστός;
Ο Μπέος; Ο Μπουκώρος;
Ο Χρήστος Τριαντόπουλος
ή κάποιος βαθμοφόρος;
Θα ‘πρεπε να προΐσταται
βάσει ιεραρχίας
ο υπουργός πολιτικής,
βεβαίως, προστασίας
Αλλά το είπε γλαφυρά
ο δήμαρχος του Βόλου
πως ήτανε ξεκάθαρα
μια σύσκεψη του κω@@@
Μ’ αυτή την δήλωση στυγνά
όλους τους άλλους δίνει
θέλοντας από πάνω του
να διώξει κάθε ευθύνη.
Με πιάνει τρόμος, πανικός
και μόνο στην ιδέα
ότι μονάδα LNG
θα φέρει αυτή η παρέα
Μπρος της τα βλήματα στρατού
είναι σαν στρακαστρούκα
κι αυτοί την στήνουνε κοντά
στου λιμανιού την μπούκα
Δεν θέλω να μου πει κανείς
για μέτρα ασφαλείας,
είδαμε τα χαΐρια χθες
της αεροπορίας
Σε δήμους, περιφέρεια
μα και στα υπουργεία
φάνηκε ότι έχουμε
ανίκανη ηγεσία.
Όσο ψηλότερα κοιτάς
τόσο σε πιάνει θλίψη,
μια χώρα που την γύμνια της
παλεύει για να κρύψει