Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σεινάμενη, κουνάμενη



Σήμερα μέρα αγιασμού
άνοιξαν τα σχολεία,
ήρθε ο κανακάρης μου
μ’ ένα σωρό βιβλία.



-Τι νέα, τον ερώτησα,
πωςπήγε στο σχολείο;
-Ρε father, ότι και να πω
συ θα το δεις γελοίο.
-Με αδικείς, του απαντώ,
πες μου, δεν λέω λέξη
Μα μ’ όσα μου ‘πε νόμισα
πως ήθελε να παίξει.
-Αυτό, μου λέει,, που έμαθα
-κι είναι από πρώτο χέρι-
τις Μέλισσες και την Βανδή
ο Μπέος θα μας φέρει.
Το ‘πε αυτός, κι ήταν μαζί
ο Θάνος κι ο Κοπάνας
κι όπως μπορείς να φανταστείς
θα γίνει της πουτάνας.
-Ντροπή σου, λίγο σεβασμό,
αυτά ποιος στα μαθαίνει
Τον μάλωνα μα έδειχνε
να μην καταλαβαίνει.
--Γιατί φωνάζεις; Τα ‘μαθα
από τον Δήμαρχό μας
και ότι λέει, το λέω κι εγώ,
είναι το πρότυπό μας.
Που ζεις καημένε σύνελθε
άνοιξε τα στραβά σου,
όλοι στα σκέλια την ουρά
βάζουν, σαν την δικιά σου.
-Ώπα, για στάσου, τι εννοείς;
Ποια είναι η δικιά μου;
Κορώνα μόνο η μάννα σου,
στεφάνι, συντροφιά μου.
-Ω! θα με σκάσεις father μου
στα συγκαλά σου έλα,
εσύ δεν είσαι που ‘λεγες
είναι άξια κοπέλα.
Μόνο αυτή μας έλεγες
μπορεί να τον κοντράρει
και μέχρι και τα σώβρακα
μπορεί για να του πάρει!
Μου έδειξε ένα video
κι έχασα πάσα ιδέα.
Νάνσυ και Μπέος κολλητά
όχι απλά παρέα.
Σεινάμενη, κουνάμενη
η Νάνσυ εσηκώθει,
να δείξει η παράταξη
όλη πως παρεδόθη.
Κρατούσε βέβαια χαρτί
το στόμα της μην δούνε,
μα η εικόνα σαν μιλά
τα χείλη τι να πούνε;