Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023

Χορτάσαμε ταρατατζούμ

 

Μέρες και νύχτες προσπαθώ
την λάσπη να ξορκίσω,
σπίτι, υπόγειο, ΙΧ (γιώτα χι)
πρέπει να καθαρίσω.
-Παράτα τα, μου λέει η κυρά
έπρεπε εκεί να ήσουν
που κάνουνε εγκαίνια
μπας και μας βοηθήσουν.
Δεν θέλω να ξεφτιλιστείς
ούτε να πας να γλείψεις
αλλά πως τους στηρίζουμε
πρέπει απλά να δείξεις.
Μήπως και μπούμε τελικά
σε λίστα με πληγέντες
γιατί ως τώρα, μπουνταλά,
χορτάσαμε κουβέντες.
Πέταξα τις γαλότσες μου
τα γάντια, το καπέλο
και για το κέντρο κίνησα
χωρίς να πολυθέλω.
Ολονυχτίς καθάριζαν
εκεί, Μπέος με Λούλη
κι είναι όλα πεντακάθαρα
και δρόμος και πεζούλι.
Ήταν εκεί ένα σωρό
κύριοι και κυράδες
μ’ απ’ τον κόσμο ποιο πολλοί
ήτανε οι παπάδες.
Μία γριούλα απορεί
και με το δίκαιό της
γιατί απ’ το ταρατατζούμ
έλειπε ο δεσπότης;
Βλέποντας το παπαδαριό
τα πήρα στο κρανίο.
Τι εύχεται, τι ευλογεί
εκεί το ιερατείο;
Φεύγω και mail στον Θεό
έστειλα και ρωτάω
αν μέσω εκπρόσωπων του
μου λέει με ποιον να πάω.
-Μα τι ρωτάς αμαρτωλέ;
Είσαι καλά παιδί μου;
Καμία σχέση με αυτούς.
Δεν είναι εκπρόσωποί μου.
Μα αν ρωτάς την γνώμη μου
Εγώ κι όλα τ’ αστέρια
στηρίζουμε Ριζόπουλο
και με τα δύο χέρια.
Οι Άγιοι, οι άγγελοι,
η κλίκα τ’ Άγιου Πέτρου
ψηφίζουν όλοι δαγκωτό
Βενέτη, Παπαπέτρου.
Ο Ιγνάτιος που ‘ταν μ’ αυτόν
μα κι ο Βαρθολομαίος
μάθανε έστω και αργά
το τι σημαίνει Μπέος.
Γι αυτό και τρέχει σαν τρελός
κάπου για να ξεσπάσει
γιατί το πήρε είδηση
πως τελικά θα χάσει.