Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

Που μπλέξαμε

 

Θυμάσαι που σου έλεγα
φίλε μου γ@μ@σέ τα
όταν στην περιφέρεια
εψήφισα Κουρέτα;
Φίλε μου το μετάνιωσα
χτυπάω το κεφάλι.
Φτου σου μου, λέω συνεχώς,
την πάτησα και πάλι.
Να πω ότι δεν ήξερα;
Λάθος κι εκεί με βρίσκω.
Μου είχαν πει πως πρόκειται
για έναν δικτατορίσκο
Για το ποιόν του μου είχε πει
μέχρι κι η Κολυνδρίνη,
σχεδόν τα πάντα ψήφισε
"απ’ όσα έχουν γίνει".
Απ’ την φωτιά κι απ’ το νερό
"απ' όσα είχαν γίνει"
είπα σ’ έναν καθηγητή
να δείξω εμπιστοσύνη.
Μα για την πράξη μου αυτή
τον εαυτό μου οικτίρω
αφού κουμάσια ως φαίνεται
θα μάζεψε τριγύρω.
Αλλιώς δεν θα μας έλεγε
με μια ανάρτησή του
πως είναι, για τις διαρροές,
για φτύσιμο άνθρωποί του.
Κι αυτοί, σαν λέει κατάμουτρα,
πως ότι πει θα γίνει
και δεν ξέρουν που μπλέξανε
κόκκαλο έχουν μείνει.
Τι κρίμα ένας καθηγητής
να γράφει ως αγροίκος
και να συμπεριφέρεται
σαν νάναι Λουδοβίκος
Ναι ρε τους λέει με πυγμή
είναι γλυκιά η καρέκλα
κι εγώ την μεγαλύτερη
την έδωσα στη Θέκλα.
Η Θέκλα ανήκει ως γνωστόν
στης δεξιάς την φάρα
κι όπου ήταν υποψήφια
τα έκανε μαντάρα.
Φίλε από μια ανάρτηση
θα έχεις καταλάβει
τι έχουν να δουν τα μάτια μας
όταν θα αναλάβει
Και την φωτιά και το νερό
άντεξα και θ’ αντέξω.
Το δύσκολο... οι Κουρέτηδες
και πως θα τους παλέψω.