Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2023

Η παραβολή

 

-Σου είπα ότι βιάστηκες
τώρα στο λεν και «φίλοι»
κοίτα πόσα μηνύματα
πολλά σου έχουν στείλει.
Πρέπει, «το λέει» η λογική,
κάποιος να κυβερνήσει
κι ύστερα ο άλλος κριτική
μπορεί να του ασκήσει.
-Κυρά, σε μένανε μιλάς
κι όχι στον λαουτζίκο,
μιλώ σαν βλέπω τον ντορό,
δεν καρτερώ τον λύκο.
Διάβασε την «παραβολή»
και πες μου αν άδικο έχω.
Τι δεν κατάλαβα καλά;
Τι πρέπει να προσέχω;
Άσ’ την φωτιά άσ’ το νερό
το θέμα είναι εκείνη
που χάνεται διά παντός
κι είναι η «εμπιστοσύνη»
Αυτή συντρόφους αφορά,
όσους δίνουν τα χέρια
και όχι κάποιους άσχετους
ούτε τα περιστέρια.
Το ότι μιλά για «διαρροές»
σημαίνει στην ουσία
ότι υπάρχουν «Γούσηδες»,
υπάρχει προδοσία.
Δεν διαρρέουνε αυτοί
που πέρναγαν απ’ έξω
αλλά όσοι «συσκέπτονται»
που πρέπει εγώ ν’ αντέξω
Φτύνει διαδικτυακούς
μα απ’ τα προφίλ που έχει
φοβάμαι ότι το ρεκόρ
εκείνος το κατέχει.
Δεν είναι απλά τα πράγματα
γι’ αυτό και εξεμάνη
και θέλησε το πρόβλημα
να λύσει μάνι-μάνι
Μ’ αυτό δεν λύνεται έτσι απλά
είναι όλοι εκλεγμένοι
πέντε χρόνια στο σβέρκο μας
θάναι κατσικωμένοι
Έτσι βλέπω τα πράγματα.
Τι θες; Να μην μιλήσω;
Να μπω κι εγώ σε μια σειρά
μπας κάτι κονομήσω;
-Γιατί άσχημα θα ήτανε;
Κοίτα πόσοι το κάνουν
και τελευταία άντρα μου
το βλέπεις πως δεν φτάνουν.
Δεν μίλησα, κρατήθηκα.
Βγήκα να πιώ δυο ούζα.
Τα βάζω και με τον Θεό.
Μπροστά της όμως σούζα.
Χαλαρά Μήτσοοοοο!!!