Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Η Επίσκεψη του Υιού.

Πατέρα χάρη σου ζητώ.
-Πες μου τι θες Υιέ μου.
-Θα ήθελα να πάω στη Γη.
-Να πας μονάκριβέ μου.

-Μα που να πάω; Σκοτώνονται
εις τους Αγίους τόπους.
-Να πας αλλού, εμείς παντού
έχουμε εκπροσώπους.

-Πατέρα βρήκα μια γωνιά
στον χάρτη της Ελλάδος,
εκεί που μας εκπροσωπεί...

ο… της Δημητριάδος.


-Πολύ σωστή επιλογή,
το ‘χω κι εγώ στη λίστα,
εκεί κάνουνε κρα να δουν
θρησκευτικό τουρίστα.

Έτσι στον Βόλο ο Υιός 
δεν άργησε να φτάσει.
Από την Άλλη την Μεριά
τι να πρωτοθαυμάσει!!!

Μετά στο Συνεδριακό
πήγαν απ’ την Λαρίσης.
Απ’ τ’ Αλιβέρι αν θα πας
γύφτους θα συναντήσεις.

Όταν όμως του έδειξαν
τη βίλα πλάι στο κύμα,
του ήρθε για να τρελαθεί
και τους τα ρίχνει χύμα.

-Εκπρόσωπε, τι είν’ αυτά
που κάνει η εκκλησία;
Χρειάζεται τόση χλιδή
και τέτοια μεγαλεία;

-Εμείς για Σας τα κάνουμε
αν θέλεις ας τα πάρεις,
με χρήματα απ’ τον λαό
εγώ είμαι νοικάρης.

Εμείς, μη κερδοσκοπικές
στήνουμε επιχειρήσεις.
Βλέπεις και Συ, χωρίς αυτές
δεν γίνεται να ζήσεις.

Γι αυτό στις Νηες κάτι παλιούς
που είχαμ’ ελαιώνες,
τους δώσαμε να κάνουν γκολφ
και πρότυπους ξενώνες.

Έχουμε βρει επενδυτές
και συμφωνήσαμε ήδη,
μαζί μας έχουμε σ’ αυτό
τον Δήμαρχο Εσερίδη.

Όλα με τ’ αζημίωτο
γιατί πρέπει να ξέρεις,
με διαχείριση χρηστή
ποτέ δεν υποφέρεις.

Μ’ αυτά κι αυτά αποκτήσαμε
πολύ περιουσία
και κάνουμε έτσι που και που
καμιά φιλανθρωπία.

Και αν στο ΕΣΠΑ ο κοντός
εντάξει κάποια εργάκια,
τότε θα σου ανάβουμε
και πιο πολλά κεράκια.

Είδε και άκουσε πολλά
κι έκανε το σταυρό του.
Άλλα περίμενε Αυτός
από το ποίμνιό του.

Για άλλα θυσιάστηκε
γι αληθινές αξίες.
Για χρήμα Αυτός δεν μίλησε
και για περιουσίες.

Μα δω αξίες και λεφτά
μπαίνουν στο ίδιο ζύγι,
γι αυτό λοιπόν τα μάζεψε
και όπου φύγει-φύγει.

Είπε σαν έφθασε ψηλά:
-Πατέρα σ’ αγαπάω,
μα για δουλειά ή τουρισμό
στην Γη δεν ξαναπάω.