Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

Πισινός του Σωτηράκη

 

Τρέχει από πίσω κλαίγοντας
τον δρόμο να του ανοίγει
λακκούβες και κακοτοπιές
θέλοντας να αποφύγει
-Σωτήρα, Σωτηράκη μου
βγάλε με στον αέρα.
- Δήμαρχε κάνε υπομονή
ανοίγω την Δευτέρα.
- Δεν παν καλά τα πράγματα
τραβώ μεγάλο ζόρι,
μ' έχουν στριμώξει λογιστές
γιατροί και δικηγόροι.
Αυτοί δεν αστειεύονται
με βγάζουν στο κουρμπέτι,
με λένε μέγα μπαταχτσή,
μεγάλο οφειλέτη.
Βρίσκομαι στο μεταίχμιο,
στου ξυραφιού την κόψη
και η ΔΕΗ με απειλεί
το ρεύμα να μου κόψει.
-Δεν θέλω να μου χολοσκάς
δήμαρχε της καρδιάς μας,
το μεσημέρι θα ακουστούν
τα επιχειρήματά μας.
Με την γνωστή την τακτική,
σιγόντο θα σου κάνω,
κι ας λεν, "χρωστά της μιχαλούς"
θα βγούμε από πάνω.
Πάρε το στυλ το άνετο
αμόλα τις ατάκες
και λέγε τα γνωστά σαχλά
"κοπρίτες και μ@λ@κες"
Εγώ θα "δυσανασχετώ"
"δήμαρχε τώρα έεεελααα"
όμως εσύ ακάθεκτος
την ίδια καραμέλα.
Και μεταξύ μας δηλαδή
μόνο αυτό γνωρίζεις,
να οχλαγωγείς χλευάζοντας,
να φωνασκείς, να βρίζεις.
Λέγε και στους πολίτσηδες
να σου ετοιμάσουν κάτι,
ρηχό, απλό και εύηχο
μπας και τους μπεις στο μάτι.
Αυτά περίπου θα γενούν
μα εγώ σας το δηλώνω
ούτε ένα πεντάλεπτο
δεν τους αφιερώνω.
Θλίβομαι και μελαγχολώ
λέω την αμαρτία
που όλο αυτό κάποιοι το λεν
δημοσιογραφία.