Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Ημέρα 38η με το στεφάνι μου εσώκλειστοι και μασκοφόροι


Τι ήταν κι αυτό το χθεσινό
ώρες καθηλωμένος,
άκουγα διαγγέλματα
άβουλος, φοβισμένος.

Μοναδικό παρήγορο
πως όσοι κι αν μιλήσαν,
από τα βάθη της καρδιάς
όλοι μ’ ευχαριστήσαν.
 
Πρωθυπουργός και υπουργοί
είπαν, πάνω από μήνα,
ήμουν τυφλά υπάκουος
κι ας ήμουν καραντίνα.

Μα εγώ για νάμαι ειλικρινής
δεν το ‘κανα για κείνους,
να αποφύγω ήθελα
αρρώστιες και κινδύνους.

Ο φόβος ότι το ΕΣΥ
με μιας θα καταρρεύσει,
μας έκανε, η λογική,
σ’ όλους να πρυτανεύσει.

Σε λίγες μέρες είπανε
θα είμαστε πιο λάσκα,
μα πρέπει όλοι να φορούν
απαραιτήτως μάσκα.

Όταν ελλείψεις είχαμε
μας λέγαν δεν πειράζει
κι έβγαινε ο κάθε βουλευτής
δικές του να μοιράζει.

Φαίνεται υπάρχουν αρκετές
κι αλλάξανε τροπάρι
μα ως κι εμείς οι έγκλειστοι
τους πήραμε χαμπάρι.

Γι’ αυτό και λέω στην κυρά,
αν θες έξω να βγούμε
είναι αναγκαίο αρκετές
για να προμηθευτούμε.

Με το γνωστό ύφος και στυλ,
για κόντρα ορεξάτη,
ανοίγει την ντουλάπα της
και λέει: Ορίστε, νάτη.

Στην ούγια είδα έγραφε
Made Christos Mpoukoros” .
Σιγά το πράμα απαντώ,
εγώ είμαι πιο μαγκιόρος.

Για δες εδώ, κι όχι μακό,
τα μάτια σου άνοιξέ τα,
δαντέλα φίνα με σατέν
είναι “Made in Zetta” .   

Θυμάμαι και τρελαίνομαι
τώρα στα ζοριλίκια
τον Αβραμόπουλο παλιά
με τα κουβαρνταλίκια.

Παράγγελνε εμβόλια
για τον καθέναν… τρία!!!
Έτσι νομίζετε έφτασε
εδώ που είναι η υγεία.

Και πλέον πια εντύπωση
καμία δεν μου κάνει,
που από τότε έχουμε
Τσιόδρα – Κοντοζαμάνη.

συνεχίζεται…